Ruszyła kampania promująca nowy zasięg Orange przygotowana przez Lemon Sky JWT.
Agencja Lemon Sky JWT przygotowała koncepcję promocji nowego zasięgu dostępnego dla klientów sieci Orange. W ramach kampanii agencja odpowiada za strategię działań we wszystkich kanałach, przygotowanie kreacji display wykorzystanych w kanałach online, a także materiałów outdoor.
Koncepcja kreatywna wykorzystuje bardzo popularny wśród użytkowników smatfonów trend selfie. Na przygotowanej na potrzeby kampanii stronie www.nowyzasiegorange.pl użytkownicy mogą dodawać swoje selfie wykonane w różnych zakątkach Polski. Zdjęcia opatrzone najciekawszymi komentarzami codziennie będą nagradzane przez Jury. Dzięki zastosowniu mechanizmów społecznościowych, zdjęcia można dodawać również z poziomu galerii Facebooka, a za pomocą hashtagu #nowyzasieg - poprzez Instagram. Przesłane przez osoby biorące udział w konkursie zdjęcia, stworzą interaktywną mapę nowego zasięgu Orange.
Zabawa potrwa do 15 lipca br., a jej zakończenie zostanie uwieńczone specjalnym spotem emitowanym w TV oraz w internecie. W spocie pojawią się wybrane zdjęcia biorące udział w konkursie.
Działania będą również prowadzone w kanałach social media należących do Orange. Kampanię wspiera przeznaczony do TV i internetu spot, w którym Martyna Wojciechowska zachęca do udziału w konkursie.
Link do strony artykułu: https://beta.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/lemon-sky-jwt-z-kampania-360-promujaca-nowy-zasieg-orange